Marketing v kmetijstvu in hortikulturi


MARKETING V KMETIJSTVU IN HORTIKULTURI

V okviru usposabljanja boste dobili odgovore na vprašanja kot so: kako in kje najti svojo tržno nišo, kako narediti analizo trga, kako lansirati produkt na trg, kako si zgraditi svoj krog odjemalcev, s kom se povezati v skupino in na kakšen način. 

Podrobnejše vsebine programa:
- poznavanje pomena učinkovitega trženja slovenskih proizvodov in storitev (namen, potrebe trga, razvoj lastnega produkta)
- temeljna znanja za trženjsko upravljanje podjetja (4P, 7P)
- razumevanje trženja kot poslovnega procesa za svojo dejavnost

Spretnosti, pridobljene s programom:
- prepoznavanje priložnosti v okolju in vnašanje le-teh v svoj poslovni proces
- graditev blagovne znamke svojih izdelkov (podoba, kakovost, trženje)
- izgrajevanje svojega tržnega okolja
- izvajanje trženja in pojavljanje podjetja in produktov v javnosti

Ciljna skupina: Kandidati, ki so zaposleni na kmetijah, turističnih kmetijah, v vrtnarijah in cvetličarnah. Zaželeno je, da imajo kandidati doma proizvodnjo lastnih produktov, ki jim želijo skozi usposabljanje vdahniti novo življenje in začeti v določenih pogledih tržiti na novo oz. postaviti celoten koncept produkta od začetka do prodaje na novo. 

Pogoj za vključitev: kandidat mora biti zaposlen (to dokazujete z izjavo delodajalca oz. izpisom iz ZPIZ-a o obdobjih zavarovanja - obrazec)
Pogoj za uspešen zaključek programa: 80 % prisotnost, ki se dokazuje s podpisom na listi prisotnosti (po zaključku programa pridobite potrdilo z opisanimi kompetencami)
Trajanje programa: 50 ur 
Termini izvedbe: 12. 3., 13. 3., 20. 3., 27. 3., 3. 4., 8. 4., 10. 4., 17. 4. ter dva termina po dogovoru (od 16.00 do 20.00).

Več o programu si preberite TUKAJ
 

Več informacij o razpisanih programih: tina.kosir@bc-naklo.si, danijela.grubac@bc-naklo.si, peter.ribic@bc-naklo.si (04 277 21 13, 04 277 21 20, 041 499 934)

Prijave na usposabljanja: tecaji@bc-naklo.si ali danijela.grubac@bc-naklo.si ter na telefonski številki 04 277 21 20 ali 041 499 936.