Instagram Facebook Google+ Linkedin Kontakt

Planinski krožek

Pohod - Pogačnikov dom na Kriških podih

Tudi letos se odpravljamo na planinski pohod, ki je namenjen dijakom, učiteljem in staršem. Pohod bo potekal 22. in 23. avgusta 2019, vse informacije pa so zbrane v priloženih dokumentih.

Pohod na Krn, 22. in 23. 6. 2018

Letos bomo v avgustu izvedli tradicionalni pohod, letos na Krn. Vse informacije so v priponki.

Pohod na Triglav

Letos bomo izvedli že 8. vzpon na Triglav. Poleg dijakov toplo vabimo tudi starše in učitelje, da se pohoda udeležijo. Pohod bomo izvedli v spremstvu vodnikov Planinskega društva Škofja Loka in v spremstvu učiteljev.

Pohod bo potekal od četrtka, 24. 8., do petka, 25. 8. 2017. Prijave zbiramo do 23. 6. 2017.

Program za šolsko leto 2016/2017

1. PLANINSKI POHODI v spremstvu planinskega vodnika:

ZIMSKI POHOD, 28. januar 2017: Pišnica – koča v Krnici, plakat, priznano 15 ur za 3. uro ŠVZ

SPOMLADANSKI POHOD,  13. in 14. maj 2017: Velika planina, priznano 35 ur za 3. uro ŠVZ

POLETNI POHOD, 24. – 25. avgust 2017: tradicionalni pohod na TRIGLAV, priznano 35 ur za 3. uro ŠVZ

2. Lažji pohodi na okoliške hribe:

Sv. Jošt nad Kranjem, 6. 10. 2016 ob 14.30 uri, priznano 8 ur za 3. uro ŠVZ

3. Predstavitev izvedenih izletov

4. Učenje vrvne tehnike in preživetja v naravi

Mentor planinskega krožka: David Celar

Pohod na Triglav, avgust 2016

V torek, 23. 8.2016, smo se pohodniki BC Naklo odpravili na dvodnevni planinski pohod na naš najvišji vrh - na Triglav. Na pohodu nas je bilo udeleženih 15 pohodnikov. Štartno mesto je bilo na Pokljuki, natančneje planina Uskovnica. Na 2000 m n.m.v. se je že kar shladilo, vendar nas je želja po osvojitvi vrha Triglava gnala naprej. Odločili smo se, da naš cilj osvojimo že kar prvi dan. Zadnji del pri vzponu na Triglav nas je kar namučil. Proti vrhu je bila potrebna še posebna pozornost, saj je pot zahtevala tudi malo plezalnih sposobnosti. Prihod na vrh nas je navdušil, navdal z veseljem in zadovoljstvom. Tiste, ki so bili prvič na vrhu, smo tudi krstili. Navzdol smo plezali po poti Žrelu, ki je vodila do Doličeve koče. Med potjo so nas planinski vodiči še malce podučili, povedali raznovrstne zanimivosti, kako se moramo varovati, pravilno držati, prepenjati sponke na varovalnih pasovih,

Naslednji dan,  v sredo, 24. 8.  smo šli mimo Vodnikove koče in na Vrhpolje - čisto ravno planino obdano z vseh strani z gorami. Od Vodnikove koče smo šli nazaj čez Sedlo še na Viševnik (2050 m)  in nato smo se vrnili na ciljno mesto - Pokljuko, kjer nas je čakal avtobus in nas odpeljal v Strahinj, pred šolo BC Naklo.

Na planinskem pohodu na Triglav sem uživala, saj rada hodim v hribe. Čeprav sem obula svoje, že uhojene pohodne čevlje, pa so me le-ti kar dobro ožulili. Na poti nismo srečali nobene gorske kontrole, zelo pa smo bili presenečeni nad tujimi turisti, ki so na naš najvišji vrh lezli tudi v sandalih.

Lepo bi bilo, da bi se v prihodnje, drugo leto, udeležilo pohoda še več dijakov.

Špela Gorišek, 4. M

Pohod na Triglav, avgust 2015

V četrtek in petek, 20. in 21. avgusta 2015, se je skupina 12 dijakov, učiteljev, staršev in drugih prijateljev BC Naklo povzpelo na Triglav. To je že sedmi pohod na Triglav, ki ga organizira šola pod strokovnim vodstvom Planinskega društva Škofja Loka. Glavni vodnik je vedno Iris Todorovič, vsako leto pa se mu pridružijo še drugi vodniki njihovega planinskega društva.

Tokrat nas je vrh pričakal v megli. Nič ne de, se bomo po lepe razglede vrnili drugič. Za prvopristopnike je to čudovita priložnost, kako se podati v gore varno in opremljeno, za vse druge pa je vnovično doživetje. Narava je ista, skale ostajajo, naše doživljanje pa je vedno drugačno. Vsa pohvala in zahvala šoli, ki pohod organizira in Planinskemu društvu Škofja Loka, ki ga izvede.  In seveda vsem, ki so se na pot podali prvič in tistim, ki kar hodimo in hodimo….

Planinski tabor Velika planina, april 2015

V soboto, 18. 4. 2015, smo se v spremstvu planinskega vodnika Irisa Todoroviča z dijaki odpravili na planinski tabor na Veliko planino. Prvi dan smo imeli pohod do Črnuškega doma v snežnih razmerah. Popoldne smo imeli delavnice s področja planinstva in večerni pohod do Zelenega roba. Po večerji so dijaki reševali križanke, ki so jih izdelali v popoldanski planinski delavnici. Zaključili smo z družabnim večerom ob spremljavi harmonike. Zjutraj 19. 4., smo se ob 7. 15 uri, v sončnem vremenu odpravili na pohod po Veliki planini. Po zajtrku je sledila analiza tabora in pakiranje. Nato smo se poslovili od oskrbnika doma in njegove žene, ki sta nas gostoljubno gostila z odlično hrano in prijetnim vzdušjem in se peš odpravili z nahrbtniki na rami v dolino.

David Celar, prof. športne vzgoje

Monika Rant, pomočnica ravnateljice

IZLET PLANINSKEGA KROŽKA NA MOŽIC - januar 2014

V soboto, 25. 1. 2014, le dan po tem, ko je v večini Slovenije prvič to zimo zapadel sneg, smo se s planinskim krožkom BC Naklo odpravili na daljši pohod na goro Možic. Gora, visoka 1602 m se nahaja zahodno od Soriške planine. Vstati je bilo treba že zelo zgodaj in postelja me je kar vabila nazaj v svoj objem, a že po prvem pogledu skozi okno na sončni vzhod so se vse muke zazdele poplačane, saj bi bilo ob tako lepem vremenu kar škoda poležavati doma. Z avtobusom smo se odpeljali do Soriške planine, kjer se je naša pešpot začela. Na začetku smo se nekoliko spustili po cesti navzdol, nato pa stopili v cel sneg. Najbolj prizadevni so hodili spredaj in nam gazili potko. Tako se je dolga kolona počasi vzpenjala. Pot je bila nekaj časa dokaj enolična, po prvem premoru pa smo se začeli vzpenjati. Na nekaterih delih nas je kar pošteno prepihalo in po nekaj urah smo le prispeli na vrh. Že po poti navzgor se nam je napovedoval čudovit razgled, na vrhu pa je bilo še toliko bolj lepo. Kamorkoli si se obrnil se je odpiral prekrasen razgled na okoliške vzpetine, da se jim kar nismo mogli načuditi. Vse smo shranili v lepem spominu in čudovitih fotografijah. Vrnili smo se utrujeni, a zadovoljni, da smo dan odlično izkoristili.

Nasvet: ne poležavajte doma, pojdite v svet, splača se!