Instagram Facebook Google+ Linkedin Kontakt

Reportaže

/ :

Športni tabor na Veliki planini

Naš tabor se je začel z odhodom izpred šolskega posestva ob 13.00. Po približno uri vožnje smo prispeli do okrepčevalnice, kjer smo v  avtomobil odložili svoje nahrbtnike in potovalke. Od tam naprej smo nadaljevali pot peš. Hodili smo po makadamu in čez čas smo prispeli do koče kjer bomo živeli. Tam smo imeli zbor, kjer smo dobili dodatne informacije kako bo športni vikend potekal. Razporedili smo se v sobe in kasneje imeli večerjo. Po večerji smo imeli predavanje. Predaval nam je vojak, ki nam je govoril o svoji izkušnji na misiji v Afganistanu. Po predavanju je sledilo spanje.

Zjutraj smo dan začeli okoli 7 ure. Imeli smo zajtrk in po zajtrku smo delali plakate na temo gore. Plakati so bili narejeni hitro, zato smo imeli še čas da gremo na pohod. Ko smo prišli nazaj smo imeli kosilo in po kosilu predstavitev naših plakatov. Kasneje, proti večeru smo še spakirali naše stvari v avto in se odpravili nazaj v dolino.

Maja Čemažar, 3. Č

V petek, 14. 9. 2018, smo se po šoli z avtobusom odpravili proti Veliki Planini. Malo višje od Kranjskega Raka nas je avtobus odložil in pot smo nadaljevali peš do Črnuške koče. Oskrbnika sta nas lepo sprejela in nam postregla z večerjo. Po večerji smo imeli predavanje vojaka, ki nam je predstavil njegovo delo v Afganistanu. Nato smo se odpravili v sobe po zaslužen počitek. Naslednji dan po zajtrku smo delali plakate. Potem smo odšli na pohod do Zelenega Roba. Ko smo prišli nazaj do koče, smo pojedli kosilo in se kmalu po tem odpravili nazaj v dolino. Pri Kranjskem Raku nas je že čakal avtobus, ki nas je odpeljal proti šoli.