Instagram Facebook Google+ Linkedin Kontakt

Estonija 2017

O PROJEKTU     HRVAŠKA '18      FRANCIJA '18     NORVEŠKA '17    NORVEŠKA '16      NEMČIJA '17     NEMČIJA '16    ESTONIJA '17      AVSTRIJA '17        FRANCIJA '17

IZKUŠNJA MOBILNOSTI V ESTONIJI na PROJEKTNIH DNEVIH, 26.-27. 10. 2017

Dijaki, ki so se udeležili mobilnosti v Estoniji septembra 2017, so skupaj z učiteljicama spremljevalkama  posredovali pridobljeno znanje na področju živilstva na ostale dijake – pripravljali so tradicionalne estonske jedi, izdelovali plakat, letaka, vodnik, PowerPoint predstavitev…

Blog

12. dan

Zadnji delovni dan z mešanimi občutki - veseli, ker odhajajmo domov in žalostni, ker bi radi pridobili še dodatna znanja in izkušnje. V teh dneh smo se na Estonijo celo nekoliko navezali.

Danes smo samostojno pripravili tradicionalni rženi praznični kruh, ki ga skupaj z lepimi spomini prinašamo v domovino.

Za slovo so nas gostitelji v popoldanskem času povabili na bowling.

11. dan

Danes smo združili moči v pekarski delavnici in pripravili tradicionalne estonske sladke preste. Naučili smo se pripraviti listnato testo, iz njega izdelali preste in jih dekorirali s sladkornim prelivom. V mislih na domače smo se popoldne odpravili po nakupih.

10. dan

Na željo gostiteljev smo jim danes izdelali nekaj slovenskih jedi. Izdelali smo jim pogačo, potico in joto. Ker je mesto Parnu znano po savnah smo se v popoldanskem času na lastne oči prepričali, če je temu tako in odšli v spa center.

9. dan

Dopoldne smo pomagali pri pripravi malice za 700 dijakov in pripravljali sladico Pasha. Popoldan smo postajali pravi e-stonci, saj se po dežju sprehajamo že brez dežnikov.

8. dan

Zjutraj smo se z avtobusom odpravili proti mestu Tartu, kjer smo si ogledali znamenitosti tega "študijskega" mesta. Po kosilu smo si ogledali znanstveni muzej Ahhaa, kjer smo preizkusili marsikaj zanimivega. Strokovno smo si ogledali tudi lokalno tržnico.

7. dan

Danes smo se že navsezgodaj zjutraj odpravili v Talin (glavno mesto Estonije). S kolesi smo se odpravili na voden ogled mesta, po delu srednjeveškega bisera, pa smo se sprehodili.

6. dan

Danes smo imeli pestro dopoldne. Ena skupina je pripravljala omako za testenine za šolsko malico, druga pa je pomagali pri slaščičarskih izdelkih. Nasekljali smo 20 kg čebule, prepražili meso ter vse dobro počistili. Slaščičarji pa smo se pripravljali na šolski sejem, ki bo prihodnji teden.

Zvečer smo imeli senzorično ocenjevanje azijske kuhinje, ki nas je presenetila.

5. dan

Po zajtrku smo se z avtobusom odpeljali proti šoli v okrožju Viljandi, kjer smo si ogledali dve šoli, na katerih poučujejo kmetijske in živilske programe. Na obeh šolah so nam pripravili tudi pogostitvi s svojimi produkti. Po končanih ogledih smo se vrnili nazaj v hostel.

4. dan

Zjutraj, ko smo se zbudili, smo odšli na zajtrk in se z avtobusom odpravili v šolo. V šoli smo izdelovali brizgane piškote, tradicionalno rulado, sirove piškote in žepke z zeljem. Z estonskimi dijaki se že kar dobro sporazumevamo, tako v angleščini in celo malo v estonščini. Po končanem programu smo raziskovali kulturne znamenitosti mesta Parnu.

3. dan

Po zajtrku smo se z mestnim avtobusom odpeljali v šolo, kjer nas je pričakala gospa Karmen. Razdelila nas je v dve skupini. Ena skupina je bila v kuhinji, kjer je pripravljala obrok za dijake in obiskovalce, druga skupina pa je pripravila tradicionalen praznični rženi kruh, cimetove polžke in drugo pekovsko pecivo.

2. dan

Danes smo imeli panoramsko vožnjo pa mestu Pärnu, kasneje pa smo imeli voden ogled po šoli Pärnumaa Kutsehariduskeskus, kjer bomo imeli prakso.

Popoldan smo šli v Tolkuse bog (močvirnati park), kjer je bilo zelo lepo.

Kam so šli slovenski jurčki? Mi vemo - v Estonijo v Tolkuse bog www.rannatee.ee/vacation-on-romantic-coastline/to-the-wild/luitemaa-nature-reserve

1. dan

Zjutraj smo se ob 5:20 dobili na letališču Brnik. Opravili smo varnostni pregled in 7:20 vzleteli proti Dunaju. Tam smo se presedli in z drugim letalom odšli proti Estoniji. Tukaj nas je pričakala koordinatorka iz šole gostiteljice. Odpeljala nas je do hostla, kjer bomo bivali nadaljnje dni.

Izmenjava 10. 9. - 22. 9. 2017, Parnu

Termin in dolžina usposabljanja: 10. 9. - 22. 9. 2017

Področje usposabljanja: živilstvo in prehrana.

Kraj usposabljanja: Parnumaa Kutsehariduskeskus/Parnumaa (www.hariduskeskus.ee) vocational education centre