Instagram Facebook Google+ Linkedin Kontakt

cvetličarna Asarum (www.asarum.nl)

cvetličarna Fiori (www.fiori.nl)

DNEVNIK - 12.5.2015, torek

Ob šesti uri zjutraj smo se vsi skupaj zbrali na letališču Jožeta Pučnika na Brniku, kjer smo odšli na letalo za Amsterdam. Na letališču, kjer smo pristali, smo najprej poiskali svojo prtljago, takoj nato pa še profesorja Lucasa Jansena, ki nas je odpeljal v prvo vrtnarijo. Tam smo si ogledali proizvodnjo hortenzij, izključno modre barve. Nato smo si ogledali skladišče rož, ki so uvožene iz Kenije, ter nasad belih vrtnic. Na koncu pa smo si ogledali še trgovski center Waterdrinker, kjer imajo lončnice po zelo nizkih cenah, nekatere imajo samo tretjino takšne kot je v Sloveniji. Po ogledih smo odšli jest, nato pa smo si še ogledali naša delovišča najprej Nolino, kjer bosta delala Mitja in Manca. Nato pa še cvetličarni, kjer bosta delali Urška in Melita. Po ogledih smo se zelo utrujeni odpravili  v naše novo stanovanje, ki pa je hiša na vodi, kjer živi Lucasova sestra Lia. Zvečer smo se odpravili nakupovat za večerjo, in takoj po nakupih sami pripravili odlične špagete, na katere smo povabili tudi naša gostitelja. Po večerji pa nas je Lucas odpeljal še na sprehod, kjer smo jedli sladoled. Sledilo je spanje...

Melita

Dnevnik - 13.5.2015, sreda

Danes smo se zjutraj vsi skupaj prebudili in si pripravili zajtrk ter malico za na delo. Mitja in Manca sta odšla takoj po zajtrku na delo, torej ob 7.00. Urška in Melita pa sta odšli petnajst do osmih. Sedaj pa nekaj utrinkov z naših delovišč.

URŠKA:

Danes sem spoznala svoj kolektiv in se pozanimala o svojem delu... Delam v cvetličarni Asarum, ki je ena najbolj znanih v Lidenu. Poleg tega pa imajo tudi zelo zanimivo naročanje in dostavo šopkov na željen naslov.Tu podarjajo cvetje za vsako priložnost in ob vsakem obisku.

MELITA:

Zjurtaj sem se peš odpravila po mestu do svoje cvetličarne Fiori, kjer sem spoznala potek dela. Takoj, ko sem prišla tja, sem najprej pometala po tleh in čistila vaze. Moja šefica Petrie mi je pokazala tudi kako izdelati spiralni šopek, ter kako izdelovati manjše namizne šopke. Skupaj z gospodom, ki dela tam sem se odpeljala do nekega podjetja, kjer sva oddala namizne šopke in en aranžma, na poti pa sva videla zelo lep mlin na veter. V popoldanskih urah pa sem se skupaj s Petrie in Pavlo (študentka naših let, ki dela tam) odpravile v nakupovalni center, kjer so bili razstavljeni šopki te cvetličarne. Vse skupaj smo lepo pospravile in se odpeljale nazaj proti cvetličarni. Tam smo končale svoje delo in se po pospravljanju odpravile domov. Doma smo pripravili pico in povabili še profesorja. Skupaj smo preživeli res lep večer.

MITJA:

Danes zjutraj sva se z Manco odpravila na avtobusno postajo, ter se odpeljala do vrtnarije Nolina, kjer pridelujejo vrtnice. Tam sva imela najprej voden ogled celotne vrtnarije, nato pa sva sadila vrtnice, ki so slabše kvalitete v večje lonce po tri rastline skupaj, saj jim tako dvignemo ceno. Nato sva lonce zavila še v okrasno folijo. Ko je bila ura pol petih, sva se odpravila domov zopet z avtobusom, nato smo imeli večerjo.

MANCA:

Danes sva z Mitjom odsla prvič na delovno mesto, kamor sva se mogla pripeljati z javnim prevozom(avtobusom). Najino delo se je začelo ob 8h zjutraj in končalo 16.15. V tem času sva slabe vrtnice po 3 ali 4 skupaj zasajala v večji lonec in dajala v okrasno folijo. Zasadila sva približno 800 lončkov. Takoj po prihodu v Nolino sva imela voden ogled po celotnem posestvu. Ko sva končala z delom, sva se z avtobusom odpravila nazaj proti domu, kjer smo skupaj pripravili večerjo za nas in za gostitelja.

Dnevnik - 14.5.2015, četrtek

Zjutraj smo malo dlje spali, saj imajo Nizozemci danes praznik in smo imeli danes čas zase. Po odličnem zajtrku nas je prišel iskati Lucas in nas odpeljal v park, kjer smo pomagali našim profesorjem: Sabini Šegula, Petru Ribiču in Roku Finale pri projektu Land art. Nabirali smo veje in lubje, ter žagali čoke za njihov projekt. Potem smo se z Lucasom odpeljali v Rotterdam. On nas je odložil na glavni avtobusni postaji, potem pa odšel domov. Mi pa smo si odšli ogledat njihov živalski vrt. Tam smo bili skoraj cel dan, saj je res velik in imajo veliko zanimivih živali (pingvini, morski psi, nosorogi). Potem pa smo se z vlakom odpravili v Leiden od tam pa z avtobusom do doma. V hiši smo od toliko prehojenih kilometrov skupaj posedali na kavču in se pogovarjali o čudovitem dnevu, ki je bil za nami.

Melita

DNEVNIK - 15.5.2015, petek

MELITA:

Danes sem iz hiše odšla prva, saj mi je Petrie rekla, da lahko gledam izdelavo poročnih šopkov. Tako sem bila že ob sedmi uri zjutraj pri njej, kjer sem fotografirala izdelavo. Ko so bili poročni šopki izdelani, sem se začela učiti šopka, izdelanega v spiralni tehniki. Z gospodom, ki dela v Fiori sva odšla v amfiteater, kjer sva zamenjala cvetje v namizni dekoraciji. Potem pa sem v cvetličarni izdelala 10 namiznih mini šopkov v manjših stekleničkah. Domov sem prišla prva, takoj za mano pa še Mitja in Manca, ki sta nam pripravila večerjo. Po večerji smo odšli v mesto na kakav in pico. Ko smo se vrnili domov, sta prišla Lucas in njegova sestra, s katerima smo preživeli čudovit večer v igranju klavirja in petju. Takoj, ko sta odšla, pa smo mi odšli po sobah in zaspali.

URŠKA:

Danes pa sem jaz dobila možnost, da pokažem svoje znanje. Naredila sem kar nekaj kompaktnih šopkov, svoje znanje pa še naprej širim.

MITJA:

Zjutraj sva se z Manco odpravila na avtobus, nato pa peš do Noline, kjer sva sadila vrtnice po tri skupaj da jih bodo poslali v Francijo za materinski dan. Posadila sva jih 3000 košar. To sva delala cel dan, zvečer pa smo imeli večerjo, ki sva jo pripravila z Manco. Jedli smo ribje palčke in ocvrt krompir, nato pa smo odšli še v restavracijo, kjer je galeb posral Manco na glavo. Ko smo se vrnili pa sta ravno prišla Lucas in njegova sestra Lia, skupaj smo peli in se pogovarjali.

MANCA:

Danes sva z Mitjom odšla na delovno mesto, kjer sva sadila vrtnice za materinski dan v Franciji. Posadili smo 3000 košar, v eni košari pa so skupaj 3 vrtnice. To sva počela cel dan, od 8h do 16h, tako da naju je na koncu že vse bolelo. Ko sva prišla domov sva pripravila večerjo za vse. Pripravila sva ribje palčke in ocvrt krompir. Nato smo šli vsi štirje na večerni sprehod in na sok ter pico. Po sprehodu smo se odpravili domov in sta nas obiskala Lucas in Lia, s katerima smo se malo pogovorili, Lia pa nam je malo zaigrala na klavir. Lucas in ostali pa smo malo zapeli.

DNEVNIK - 16.5.2015, sobota

MELITA:

Z Urško sva zjutraj skupaj pojedli zajtrk, potem pa odšli na delo. Mitja in Manca pa sta malo dlje ležala, saj sta imela danes prost dan. V cvetličarni sem na palice vezala epruvetke in jih kasneje ovila v okransi trak. S Petrie in neko gospo iz Rusije sem odšla v cerkev, kjer smo po klopeh privezali stekleničke, ki sem jih pripravila včeraj. Okoli tretje ure pa sta me prišla obiskati tudi Manca in Mitja. Danes smo zaključili malo prej, ker je sobota, tako da sem na koncu še vse kar je bilo zunaj prepeljala noter. Ker pa je jutri cvetličarna zaprta, smo zamenjali vodo rezanemu cvetju in ga spodrezali. Ko sem prišla domov smo pojedli večerjo, ki sta jo pripravila Mitja in Manca, potem pa z Lucasom odšl na obalo. Tam smo se malo sprehajali, popili sok in se kasneje odpravil še na bowling, kjer nas je Lucas pustil same. Po odlični igri pa smo se z avtobusom in kasneje s taksijem odpeljali nazaj domov.

MITJA in MANCA:

Zjutraj sva najprej pospravila stanovanje, nato pa sva šla pomagat Lukasu, pri zasajevanju cvetličnih korit. V popoldanskem času sva so odpravila na tržnico v Leidnu, sva odšla še malo pokukat kaj ponujajo. Kupila nisva ničesar, ker je bilo zelo drago. Zvečer sva spekla večerjo na žaru, nato pa smo se odpravili na obalo, s ketere se ob lepem vremenu vidi celo do Anglije. Nato smo odšli v restavracijo, kjer dela Lijin sin. Na koncu pa smo odšli še na bowling. Vrnili smo se pozno ponoči.

URŠKA:

Jaz pa sem začela že ob 8h, prvo sem posesala cvetličarno, nato pa začela ustvarjati šopke. Danes sem se naučila delati ikebane, ki so zelo drugačne in modernejše od naših. Poskusila pa sem tudi njihovo tradicionalno jed kroketi, ki pa mi je zelo všeč. V večernih urah sem prisšla domov, kjer pa me je že čakala večerja. Po večerji smo skupaj z Lucasom odšli na plažo, kjer sem zelo uživala. Naša pot se je nadaljevala naprej do objekta, kjer smo si privoščili uro bowlinga.

DNEVNIK - 17.5.2015, nedelja

V dopoldanskem času smo se z Lucasom odpeljali v Nolino na delo, poleg tega pa smo se pripravljali na snemanje, ki bo v ponedeljek. V popoldanskem času smo šli v Amsterdam. Ogledali smo si razstavo Body worlds. Zvečer smo imeli večerjo, ki jo je prinesel Lucas. Po večerji smo kmalu odšli spat, saj smo bili zelo utrujeni od nakupovanja.

DNEVNIK - 18.5.2015, ponedeljek

MELITA in URŠKA:

Danes je Manca ostala doma, saj je zbolela, toda jutri pa gre normalno na delo. Mi trije pa smo se z Lucasom odpeljali v Nolino, kjer smo se dobili s Sabino Šegula in tremi s slovenske televizije. Lucas nas je vodil skozi prizvodnjo in pred kamero le to tudi opisal, mi pa smo mu sledili. Naša pot se je, seveda brez Mitje, nadaljevala proti proizvodnji hranil za cvetje Chrystal. Tudi tam smo posneli nekaj posnetkov, potem pa smo se ločili, saj je ekipa s slovenske televizije odšla še drugam, mi pa smo se s profesorico Sabino odpeljali proti naši hišici na vodi. Tam nam je Lucas pripravil odlične sendviče, potem pa ga je Lia odpeljala, saj ima jutri opravke v Nemčiji in bo z nami Lia. Midve pa sva odšli v mesto po zdravila za Manco in znamke za naše razglednice. Ko sva se vrnili, pa sva pripravili slastne palačinke. Proti večeru pa sta prišla profesorica Sabina in profesor Rok, s katerima smo imeli namen oditi v botanični vrt, a so ga predčasno zaprli, tako da smo odšli le na kavo in potem nazaj domov. Prišel je tudi Peter, tako da smo se še poslovili, saj jutri zjutraj odhajajo na dolgo pot domov. Ko so odšli smo si pripravili večerjo in se pogovarjali o našem dnevu.

MITJA:

Danes ni bil navden delaven dan, saj je na moje delovišče v Nolino prišla slovenska televizija in posnela proizvodnjo, ter mene kako delam. Delal sem kot ponavadi, torej sadil vrtnice po tri skupaj, vendar počasneje, saj Mance ni bilo. Pri Manci se je izkazalo, da sploh ni tako hudo, kakor je zgledalo in bo lahko ostala še do konca tedna. Zvečer smo imeli večerjo, nato pa sva z Urško odšla na sprehod. Po sprehodu pa hitro v posteljo.

MANCA:

Današnji dan sem preživela doma v postelji oz. na kavču, saj smo ugotovili, da sem na neko stvar alergična, ker imam skoraj po celem telesu pike. Melita ter Urška sta bili tako prijazni, da sta mi šli iskat tablete ter mazilo na alergije, da mi je ublažilo srbenje. Imeli smo tudi obisk, saj so nas obiskali profesorji. Zvečer sta večerjo pripravili Urška ter Melita, bila je zelo okusna. Potem pa smo še malo posedali za televizijo, ampak smo kmalu odšli v posteljo, saj nas jutri čaka nov delovni dan.

DNEVNIK - 19.5.- 21.5.2015

Delo na deloviščih ter ogled borze cvetja